برد پیت به بیماری ای نادر مبتلا شد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

برد پیت  بازیگر مشهور ،در گفت وگویی تازه اعلام کرده که به نوعی بیماری عصبی نادر مبتلااست که نمی تواند چهره آدم هایی که با آنها روبه رو می شود را به خاطر بسپارد و در حقیقت، به نوعی کور چهره است.


براساس گزارش نشریه لایو ساینس، با این همه، الزاما افراد مشهور قادر به یادآوری چهره افراد معمولی نیستند و یکی از آنها، حتی اگر مکالمه ای رودررو با کسی داشته باشد نیز، به هیچ وجه قادر نیست چهره وی را به خاطر بسپارد یا تشخیص دهد؛ نه به این دلیل که یک چهره مشهور هالیوودی است، بلکه به این دلیل که وی به گفته خودش کور چهره است.

پیت، چندی پیش در گفت وگویی گفته بود: «بسیاری از مردم از من متنفرند زیرا فکر می کنند به آنها بی احترامی می کنم. تلاشم برای شناسایی افراد، معمولاکارها را خراب تر می کند و به این شکل تو به فردی متکبر و مغرور تبدیل می شوی.

اما این راز همچنان برای من پایدار است، من نمی توانم چهره کسی را به خاطر بسپارم.»این مصاحبه، عصب شناس کارنگی ملون، مارلین برمان را بر آن داشت تا از برد پیت دعوت کند تا برای تشخیص بیماری چهره کوری یا ادراک پریشی چهره ای از مغز وی تصویربرداری کند. مبتلایان به این اختلال، در مراحل بحرانی و حاد حتی  قدرت تشخیص چهره خود را در آینه از دست می دهند.




:: برچسب‌ها: برد پیت , بیماری نادر , کور چهره ,
:: بازدید از این مطلب : 1993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : شنبه 18 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی